Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.02.2018 17:34 - Баница с кайма или сирене
Автор: ikra Категория: Други   
Прочетен: 1579 Коментари: 4 Гласове:
23

Последна промяна: 20.02.2018 17:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Необходими продукти:

4 чаши брашно
250 гр. маргарин
1 ч.л. мая
1 ч.чаша захар
Сол
Един от пълнежите с кайма или сирене

Начин на приготвяне:
Маята се разтваря с топла вода и се разбърква със захарта. Брашното се пресява, по средата се налива разтворената мая. Слага се сол, топеното масло колкото орех и се омесва тесто, което после се оставя да бухне. От бухналото тесто се взимат парченца с големината на яйце и се правят топки. Топките се точат надлъжно. Отгоре се слага избрания пълнеж. Взема се малко от маргарина и се слага върху пълнежа. После се съединяват краищата на тестото и се натиска с връхчетата на пръстите. Останалите банички се правят по същия начин.

Баничките се нареждат в намазнена тавичка с олио и се оставят на топло да престоят за около 20 – 30 минути.

След като престоят, баниците набъбват. Веднага се слагат в загрята фурна.

Когато баниците започнат да се зачервяват, се изваждат и отгоре се намазват с масло. После пак се слагат във фурната, за да се опекат напълно. Изкарват се напълно изпечени. Нарязват се на парченца и се подреждат в чиния. Чинията се покрива, за да не изсъхнат баниците.

 

---------------------------------------------------

Приятен апетит! :)


---------------------------------------------------------------

http://ikrabulletin.wixsite.com/bulletin/single-post/2018/02/20/%D0%91%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%86%D0%B0-%D1%81-%D0%BA%D0%B0%D0%B9%D0%BC%D0%B0-%D0%B8%D0%BB%D0%B8-%D1%81%D0%B8%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%B5




Гласувай:
23



1. kvg55 - ikra,
21.02.2018 01:12
Вкусно беше, благодаря!
цитирай
2. pvdaskalov - * 1 *
21.02.2018 08:48
За икономия ли се правят корите в домашни условия или така бухтите стават по-вкусни! Аз купувам готови кори и предпочитам да направя тиквеник, но те се късат при навиването. Може би затова ги точиш в къщи - да са по-жилави. Едно време в Бенгази се възхищавах на майсторите как правят корите във въздуха и с всяко умело подмятане кората ставаше все по-тънка. Не съм пробвал, няма и да опитам - изтърва ли я на земята (пода), ще изживея неприятна емоция. Леля ти Лида ще ме подбере с патерицата... Ако наистина умееш, а не даваш рецептата, понеже си гледал как става работата, ще те помолим да направиш такава баница в Калофер, решиш ли да ни гостуваш. Аз пък ще направя палачинки и ще вземем независимо жури да прецени чие кулинарно изкуство е по-добро. И за да не кажеш, че за жури съм довел роднини, с теб ще мръднем до центъра и ти ще посочиш на случаен принцип трима души, ако не се олюляват на краката си рано-рано.
Жив и здрав, Икар!
П и е р
цитирай
3. ikra - И аз благодаря :)
21.02.2018 16:33
kvg55 написа:
Вкусно беше, благодаря!

Вкусовете са различни. На някои може и да не им се понрави...
цитирай
4. ikra - Привет, приятелю!
21.02.2018 17:20
pvdaskalov написа:
За икономия ли се правят корите в домашни условия или така бухтите стават по-вкусни! Аз купувам готови кори и предпочитам да направя тиквеник, но те се късат при навиването. Може би затова ги точиш в къщи - да са по-жилави. Едно време в Бенгази се възхищавах на майсторите как правят корите във въздуха и с всяко умело подмятане кората ставаше все по-тънка. Не съм пробвал, няма и да опитам - изтърва ли я на земята (пода), ще изживея неприятна емоция. Леля ти Лида ще ме подбере с патерицата... Ако наистина умееш, а не даваш рецептата, понеже си гледал как става работата, ще те помолим да направиш такава баница в Калофер, решиш ли да ни гостуваш. Аз пък ще направя палачинки и ще вземем независимо жури да прецени чие кулинарно изкуство е по-добро. И за да не кажеш, че за жури съм довел роднини, с теб ще мръднем до центъра и ти ще посочиш на случаен принцип трима души, ако не се олюляват на краката си рано-рано.
Жив и здрав, Икар!
П и е р

В домашни условия се правят по принцип заради вкуса, но за целта е необходимо да се направят от специалист :)
Не съм толкова добър готвач, друже - по-скоро съм добър дегустатор :)
Затова си запазвам правото да похапна от твоите прословути палачинки - предпочитам с чист мед или боровинки и овче кисело мляко, но както се казва на харисано магаре зъбите не се гледат, така че с каквото ми предложиш, с това ще ям :)
Приятна седмица, приятелю! Много поздрави на леля Лида!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ikra
Категория: Други
Прочетен: 4756686
Постинги: 1065
Коментари: 8468
Гласове: 49113
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031