Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.04.2012 20:00 - ПРЕДИ ГОДИНА
Автор: eliona Категория: Лични дневници   
Прочетен: 689 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 04.05.2016 14:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



Първата ми плаха стъпчица  в Блог.бг.
Преди една година.
Поради неумението ми да пиша тогава
/дори регистрацията ми направи стар приятел /,
едва ли някой е разбрал за
неимоверното усилие,което вложих в първия си постинг -
така насипен,  изкривен и разбъркан.
Думичките играеха на "прескочи кобила" ,"криеница"
и "чилик" / ако някой помни тази игра /.
Изскачаха от нищото и се връщаха внезапно пак там.
Смешен плач! Буквално.

Днес предлагам същия постинг, вкаран в рамка.
А рамката е моята душа,
същността ми человеческа,
вярата ми в Бога
и в добрите хора.

                              СВЕТЪЛ, СВЕТЪЛ ВЕЛИКДЕН!


image





Денят в който съм добра. 
Не, че в други дни не ми се случва.
                                                                                                                                                                                                                                                                       Но в този ден съм САМО ДОБРА.  
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   Усмихвам се на светлеещото утро, после  на семейството, 
после на всяко цвете, дърво или твар.                                                                                                                                                                                                                Здъхвам се от толкова усмивки , но не спирам.
Поздравявам всеки срещнат
и приемам усмивката ,която ми връща.


Хората са толкова  мили !  
Светът е  необятен и неописуем!  
Животът е така хубав и  неповторим!

Денят в който съм  добра и смирена.

Посещавам храма рано, докато още не са дошли
вярващите еднодневки. 
Държа запалещата вощеница
и си мисля за моя БОГ.

Посрещнах  Го  с върбова клонка  в ръка.
После Го гледах как коленичил се моли за мен.
 После свенливо протегнах краката си да ги измие.               
 Ядох  от  плътта Му . Отпих от кръвта  Му.  
Изтръпнах от мисълта, че може да Го предам!                                                                      
Вървях след кръста, който кънтеше от старите камъни
 направо в душата ми онемяла от болка.
А не от страх.  Не от страх!.
И молих се:
 -  ОТЧЕ, облекчи мъките на своя Син! 

А ТОЙ промълви само:
 - ОТЧЕ, прости им, те не знаят какво правят! 

После паднах над тялото МУ бездиханно и плаках...
И плаках!
Помазах с миро тази горестна плът, завих го в савана МУ бял
и Го оставих  на другия свят.  
                                                
Но ТОЙ не замина от тук.
ТОЙ не ни изостави!

Разпръсна се на милиарди и милиарди горещи искрици,
които превзеха душите ни  и ги завладяха необратимо.

Аз ГО обичам !   И зная, че и ТОЙ ме обича!

Това е най-споделената любов на света! 

ЗАВИНАГИ!

                        ХРИСТОС ВОСКРЕСЕ! 


 





Тагове:   великден,   година,   ELI,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: eliona
Категория: Лични дневници
Прочетен: 540545
Постинги: 578
Коментари: 224
Гласове: 1997
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031