Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.10.2012 20:00 - БОГАТ ЧОВЕК - БЕДЕН ЧОВЕК....
Автор: eliona Категория: Лични дневници   
Прочетен: 437 Коментари: 0 Гласове:
4






image


Веднъж  Богатството и Бедността  спорили помежду си, коя е по красива.
Дълго не могли да стигнат до разбирателство
и накрая решили да попитат когото срещнат.

По пътя вървял мъж.
Богатството и Бедността се спуснали към него
и заговорили едновременно:
- Само ти можеш да разрешиш нашия спор! Коя от нас е по- красива?

- Ето ти беда! - помислил си човекът -  Ако кажа, че Бедността е по- красивата , Богатството ще се обиди и ще избяга от мен.
А,  ако кажа, че Богатството е по красива,
Бедността ще се ядоса и ще ме завладее напълно. 
Какво да правя?

Мъжът помислил и им казал:

- Аз  не мога да преценя ,щом вие  стоите тук.
 Разходете се по пътя , насам натам, а аз ще ви огледам и ще реша.

Бедността и Богатството са заразхождали  по пътя.
И  всяка се стараела да изглежда по-добре.
Скоро им омръзнало  и се спуснали отново към човека:

- Е? - извикали в един глас. - Кой от нас е по-красивата ?

Мъжът се усмихнал и казал:

- Ти, Бедност,
си  очарователна  когато ми обърнеш гръб и си отиваш от мен!

А ти, Богатство,
си превъзходна, когато се обърнеш с лице и идваш към мен!
 





Тагове:   въпрос,   богат,   ELI,   беден,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: eliona
Категория: Лични дневници
Прочетен: 540831
Постинги: 578
Коментари: 224
Гласове: 1997
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031