Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.11.2012 20:20 - ПОЧТИ ЛЮБОВНИК...
Автор: eliona Категория: Лични дневници   
Прочетен: 550 Коментари: 1 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image





Върховете на твоите пръсти, плъзгащи се по кожата ми,
палмовите дървета, полюшкващи се с вятъра...
Образи...
Пееше ми приспивни песни,
и виждах най-сладката тъга в очите ти.
Умен трик...

Е, никога не съм искала да бъдеш нещастен.
Бях помислила, че искаш същото за мен...

Докато вървяхме през оживените улици,
ти хвана ръката ми и танцува с мен.
Спомени...
И преди да си тръгнеш целуна устните ми,
каза ми, че никога няма да ме оставиш да забравя
тези образи...

Сега не мога да погледна океана,
не мога да се разходя по улиците нощем,
не мога да се събудя сутрин,
без ти да си в мислите ми...
След като изчезна започнах да живея в миналото,
а се обзалагам, че ти си повече от добре...

Аз ли направих така, че да ти е толкова лесно
просто да влезеш и да излезеш
от живота ми?

Довиждане, мой почти-любовник,
довиждане, моя безнадеждна мечта.
Опитвам се да не мисля за теб,
не можеш ли просто да ме оставиш да живея живота си?
Сбогом, моя нещастна любовна история,
време е да ти обърна гръб.
Трябваше да се досетя, че ще разбиеш сърцето ми,
почти-любовниците винаги го правят...






Тагове:   музика,   ELI,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mariniki - да...
23.11.2012 22:17
последните два реда...
казват всичко... емоционално,
вълнуващо, съкровено...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eliona
Категория: Лични дневници
Прочетен: 543790
Постинги: 578
Коментари: 224
Гласове: 1997
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930