Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.07.2018 06:17 - Другата истина'*
Автор: stih Категория: Поезия   
Прочетен: 1961 Коментари: 6 Гласове:
10

Последна промяна: 17.12.2018 22:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
" Колко му е да кажа:
Нямам Родина! Бягам!
Само че тук съм раждана
да съм жертвено агне." Цвета Иванова

Ти оставаш не като курбан –
никой няма с твой живот да плаща.
В сянката на стария Балкан
днес Родината ни тайно плаче –

и за тебе, и за всеки друг,
който врътна ключа и замина –
да потърси по-достоен труд
някъде в далечната чужбина.

Не, че е предател, ренегат –
просто има право да избира;
 просто времената се менят
и България това разбира.

Тя отвори граници, врати,
с благослов изпраща и посреща.
Ще се върнат и ще им прости,
даже стъпките им да са грешни.







Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mihala - Поздрав,
15.07.2018 09:13
Някои си заминаха натам-насам, а други останахме.Кой ли е прав?
цитирай
2. litatru - Поздравление, Стих!
15.07.2018 09:35
Ще бъда откровена с теб: стихотворението ти е много красиво и издава откровен патриотизъм.
Аз също много обичам Родината си. Харесвам природата в нея. Имаме си всичко: прекрасни планини с диви животни и удивителна растителност, море, реки, езера, минерални извори и много добри хора (е, винаги има изключения), но се чувствам унизена, отритната, унищожена, въпреки образованията, които съм придобила и труда, който съм вложила с жар за благото на хората! Тук останаха само най- възрастните и най- бедните. Има и такива като дъщеря ми, която е със своя гледна точка и в момента разсъждава като теб. Но след някоя и друга година, ако продължава така, може би ще си промени мнението. И аз се надявах, вярвах, че при едно правилно и честно управление ще настъпи истинска демокрация и ще се наблегне върху благоденствието на хората, но, уви... Ако съпругът ми не беше с тежки заболявания... може би щях да замина заедно с него, защото не мога да променя мисленето, душата и действията на управляващите (имам пред вид всички партии, без изключение, без значение кой точно управлява в момента или ще ни управлява след време. Те - всичките - са "от един дол дренки". Там са, за да се облагодетелстват!) Всички те - "като кърлежи ни пият кръвта"!
цитирай
3. stih - Мили Момичета,
15.07.2018 19:53
Михала и Литату!

Благодаря ви за проявеното разбиране и за откровено споделените мисли.
В стиха си аз наблягам на това, че България сама е отворила границите си. И не само тя... И излезлите по чужбина не са бегълци, а отговарят на една обществена необходимост, която времето налага...
Здраве и добрини ви пожелавам!


цитирай
4. vesever - Много е трогателно, Ели! Да, и аз ...
16.07.2018 17:15
Много е трогателно, Ели!
Да, и аз споделям мнението ти. Излизането за много хора е необходимост, защото тук животът е труден.
За съжаление Родината ни няма как да задържи децата си, след цялото опустошение, което е причинено..
цитирай
5. stih - Поздрав!
16.07.2018 22:32
Истината е многолика, Веси...
Благодаря за съпричастието!
Спокойни и благодатни дни! :)
цитирай
6. missana - Евреите са митарствали 40 години, за да намерят
18.07.2018 21:32
своята обетована родина сред пясъците на пустините. Българите през последните 40 години постепенно напуснаха един земен рай, за да достигнат до новите обетовани пустини на Запада. Както гласи надписът пред някои концентрационни лагери:

"Всекиму - своето!".
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stih
Категория: Поезия
Прочетен: 1320602
Постинги: 654
Коментари: 1666
Гласове: 3386
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031