Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.07.2018 22:01 - In the Middle
Автор: mikula Категория: Политика   
Прочетен: 421 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 15.07.2018 22:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Този постинг е от серията "Приключенията на нхазяина". Тоя човек идва в двете стаички на второто си жилище специално за да си смукне енергия от мен. Забелязвам, че винаги когато той е тук, аз боледувам. Вампири ми енергията.
Последният път, когато дойде, разбирай тия дни, попита как сме, понеже вече свикна да ме чува като кашлям и да ме вижда като боледувам.
В онзи момент, когато вампирът попита как сме, аз се тресях от хипогликемия, но само махнах с ръка, докато боледувам, не обичам да говоря.
Кръвната ми захар е двойно над нормалната, имам нужда от тишина и спокойствие, от повече позитив, но именно тях нямам.
От едната страна на квартирата е хазяинът с приятеля си Стоян и с една жена, правят си тройка. и не предполагам,. а чувам. Миналата нощ, докато член от нселейството ми бе на дежурство, чух такива звуци, от които заключих, че вероятно в някой от близките хотели или на улицата мъже изнасилват жена. Стреснах се, не мигнах. Отпосле разбрах, че звуците явно са идвали под покрива над главата ми, от хазяйската част на жилището. Отделно дето вратите се тряскат в коридора, отделно дето плащаме тока на работещ хладилник и климастик при хазяина. И човекът напоследък си тръгва, измъквайки се по терлици, за да не плаща ток, напомням, няма отделен електромер и водомер.
По една седмица пребиваване това е към 30 лева - една четвърт от месечната цена на тока през лятото.
От друга страна, ако си легна на леглото, няма мира - в момента гърмят с фойерверки около прозорците. Айлякчии.
В останалото време с всичка сила и нарочно реват деца. Под прозорците. Майките и бащите им сякаш нарочно ги бият и разплакват, гледат безучастно, докато детето се дере от плач. Цигани. Дори задминаха циганите. Обаче аз ще хвана на аудиозапис тоя неистов рев и ще го пусна в нета - да се види на какъв шумов терор сме подложени семейството ми и аз. Все някое невъзпитано хласпе ще надуе гайдата и ще го запиша - отвътре в жилището, да се види какво чувам, почивайки си в кревата. И възможна ли е почивка при тези обстоятелства.
Хазяинът ергенува, хлапетата реват и над улицата се гърми. Започвам да си мисля, че някой иска да изгони мен и селейството ми от Велинград.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mikula
Категория: Политика
Прочетен: 180031
Постинги: 170
Коментари: 18
Гласове: 80
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031